skrpun

utorak, 10.03.2015.

Čiji je ono barjak?

Dok sam rolao slije s predsjedničinog putovanja došuljao se desetogodišnji unuk pa komentira.
- Lipa je, a didonja.
- A je.
- A ko ti je lišpi Ona ili Nivesica?
- A šta je tebi lipše, nutela ili čokolada?
Takav odgovor nije očekivao pa ga je malo usporilo, no ubrzo je postavio novo pitanje.
- A didonja je li Amerika voli našu Hrvatsku?
- Amerika je država i kao takva nema emocija, narod može voljeti.
- Ma to sam i mislio e. A kako ti amerikanci s kojima se predsjednica sastala znaju govoriti hrvatski.
- To su naši iseljenici koji su išli tamo da bi zaradili za bolji život. To su isto hrvati.
- A je li oni vole našu državu?
- Naravno, odakle ti takvo pitanje.
- Onda vole i našu zastavu jel tako.
- Naravno.
- A čija je ono zastava iza leđa naše predsjednice?

Zaustio sam reći ali sam prikočio. 'Čija je ono zastava'? Što da unuku odgovorim?
Ako reknem da je hrvatska pitat će me: 'a di je 'ono' na vrhu grba'? Pitat će me i o crveno-bijelim poljima.
Ako reknem da ne znam slagat ću a to će Malac osjetit. Ako reknem neku izmišljenu državu ko zna kakvo pitanje nakon toga slijedi pa ću se osramotiti.
Ako reknem da ono nije hrvatska zastava pitat će me kako to da sam rekao da su to naši iseljenici a imaju drukčiju zastavu?
Ako reknem da to nije hrvatska niti američka zastava pitat će me čija je i zašto se naša predsjednica slikaje uz nju?
Ako reknem da je to staro hrvatska zastava pitat će me radi čega naši iseljenici ne vole našu novu zastavu?
Zašto naši iseljenici koji 'umiru' za svoj kraj ne poštuju legalna državna obilježja hrvatske države a onda se nameće pitanje zašto se predsjednica slikaje uz takvu zastavu?

Gospođo Predsjednice, prouzročili ste mi pregršt nelagodnosti pa mi pomognite savjetom što da odgovorim unuku.
Što i koga predstavlja ona zastava u vašoj pozadini a nadasve koga Vi zastupate kad se slikajete pod takvim barjakom?
Da li one ljude kojima je to 'pravi' barjak ili sve hrvate?
Da ste se dali malo više u stranu vidjela bi se i Antina slika na zidu pa Vas molim ako ovo moje razmišljanje ikako dopre do Vas da me savjetujete što da unuku odgovorim? Hvala!

- 16:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #