skrpun

nedjelja, 28.12.2014.

Prvi krug

Neki novi klinci za stolom. Ne filozofiraju, brže listaju stranice, žveljtije nađu ime...
Nakon pozdrava pružam osobnu golobradom punomudašu. Veli on: 'Barba ovo je kreditna kartica'!
- E jebiga, 'benti oćale nikad ih kad trebaju, ma slobodno je zadrži ako oćeš rađe bi se nje odreko nega osobne'.
Dajem pravu.
- Niste ovo vi?
- Ma jesam to ali ovo nisam ja.

Okružim, ubacim pa velim. 'eto, obavio sam bračnu dužnost'.
- Valjda građansku?
- Ne ne, bračnu. Kad mi neko određuje sudbinu i prca me to znači da smo u braku. E smijte se vi ma to vam je tako. Aebog.

Samo što sam kročio na friški zrak tutnuli su mi nešto kao pečenom krmku jabuku. Ženskica cupkajući dršće na buri i veli:
- Orostite ovo je izlazna anketa, recite nam jeste li glasovali?
- Jesam!
- A možete li nam reći za koga?
- Znate, ja sam penzioner i dvista kuna mi je dobro došlo i ako se ne slažem sa svojom odlukom.
- Niste valjda prodali glas?
- Nee, to nikako, u demokraciji su glasovi besplatni samo se dolazak plati.

- 19:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #