skrpun

srijeda, 21.05.2014.

Farizejština

''Da sam ja predsjednik vlade ne bi ministri šetali po Slavoniji kao manekeni''!

Župan a ujedno i predsjednik županijskog stožera za zaštitu, ili kako se to već zove, veli: ''Mi smo napravili sve što je bilo u našoj nadležnosti a vlada je zakazala''!
Je li trebala vlada raširiti veliki kišobran pa neka kiša pada Mađarima, Bosancima i Srbima?

Ne bi žuljalo oko što se izbornik reprezentacije došao naslikati i podijeliti autograme da nije predizborno vrijeme a toliko je puta svojim javnim istupima podržao svoju stranku na izborima da je svako daljnje slovo suvišno .

U ovakvim slučajevima-katastrofama može li postojati granica do koje čovjek treba pomoći i onda reći 'ja sam svoj dio odradio sad je na drugima red'?
Duboko sam uvjeren da takva granica nema smisla a time i ne postoji jer sve dok su životi ugroženi nikad nije dovoljno.

Kad čovjek u zrelim godinama grli pašče i tepa mu kao djetetu a iz očiju navire 'Sava'; kad čovjek izgubi sve što je stvorio u 'bijednom' životu (ovo 'bijednom' imamo kome zahvaliti) i taj nesalomljivi duh iz njega progovara 'humorom' a veli: 'jarane oćeš kupit kuću, prešla je tek 10m'; kad ti voda odnese dom onda ne može i ne smije biti granica kad možemo reći 'dovoljno sam pomogao'!

Nije svejedno graditi kuću ili graditi dom jer kuću parajlija napravi u par mjeseci a 'bijednik' gradi dom čitav život po sistemu vreća cimenta pa djetetu pak pelena, sto cigli pa žena dođe na red za cipele, mješalicu za beton a onda na godinu i čovjek mora sebi kupiti cipele ali malome treba za knjige i tako prođe život.
Kad dom izgubiš doista si sve izgubio.

Papa je pozvao na molitvu. Mislite li da se ti ljudi i do sada nisu molili ili je bilo nedovoljno?
Negdje sam pročitao pitanje 'zašto Kaptol ne pusti stradalnike u dvore od oniksa'?
Naivno sam pomislio kako postavljeno pitanje ima smisla vođen mišlju ako je itko zaslužan za izgradnju spomenutih dvora onda je to neupitno 'mali čovjek' koji je svojim prilozima doprinio da se 'dvorac' izgradi. A On je ipak okrutno kažnjen, od Boga ili Prirode svejedno ali je kažnjen.
A zašto Crkva životnije ne reagira na ovakve ljudske nesreće i ponudi smještaj?
Odgovor je jednostavan koga sam u svojoj lepršavosti previdio.
Crkvi nije bitno materijalno već duhovno i ko to ne razumije nije vjernik!

- 21:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #